მ ე - 8 დ ღ ე
ვისაუბრეთ სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეებზე, სააზროვნო უნარებზე , განვიხილეთ ბლუმის, გარდნერის და მალზონის ტაქსონომია.ვისაუბრეთ რამდენად აუცილებელია მოსწავლეებთან სხვადასხვა საჭიროებების გათვალისწინება. გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლება, გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებისთვის,გეგმა შევავსეთ ბოლომდე. ავტვირთეთ ღრუბლებში და მივაბით ბლოგს. ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს. დღე იყო ძალიან ნაყოფიერი.
No comments:
Post a Comment